הסרת כתמי שתן מריפוד הרכב
שתף
הסרת כתמי שתן מריפודי רכב

הסרת כתמי שתן מריפוד הרכב

ינון יזדי
ינון יזדי

כתמי שתן הם לא דבר נעים בשום מקום שבו הם נספגים – ספה, ריפוד של כיסא אהוב או כמובן במושבי הרכב.

גם אחרי שמנסים שלל דרכים לניקוי הכתמים – לוקח לא מעט זמן עד שהריח עובר ולא תמיד מצליחים להשיב את הריפוד למצבו הקודם.

מכאן שכדאי מאד לחשוב על דרך טובה יותר להיפטר מהכתם ולהסיר אותו בצורה יעילה ונכונה שמצד אחד לא תפגע בריפוד של הרכב ומצד שני – תסיר ביעילות ולחלוטין את הכתם והריח בלי שאפשר יהיה לחשוב או לנחש שהוא בכלל היה שם מלכתחילה. אז איך הכי כדאי לעשות את זה?

איך לנקות כתמים מהריפוד של מושבי הרכב

כשנוצר כתם ברכב חשוב לפעול במהירות. ישנם חומרים נוזליים שמיד ייספגו הריפוד ויהיה הרבה יותר קשה להסיר אותם אחרי פרק זמן מסוים.

גם אם מדובר בנסיעה ארוכה חשוב מאד לעשות הפסקה כמה שיותר מהר (במקום בטוח, כמובן) ולבחון מה הנזק שנוצר. אם אכן מדובר בשתן – חשוב לפחות לנסות לספוג חלק מהנוזל כמה שיותר מהר, לפני שיספיק להיספג אל תוך השכבות הפנימיות והעמוקות של הריפוד והמושב.

גם אם נדמה שחלק כבר נספג – אפשר וכדאי ללחוץ בעדינות על אותו האזור וחלק בלתי מבוטל של הנוזל ייצא החוצה בחזרה.

כאשר הנוזל מפסיק לצאת החוצה ונדמה שלא נשאר ממנו יותר – צריך לבחון האם נשאר סימן כלשהו.

גם אם לא נראה שנשאר סימן כלשהו, אי אפשר לדעת אם לא ייווצר סימן לאחר מכן ולכן חשוב להמשיך ולנקות את האזור של הכתם.

באופן מידי או אם מטפלים בזה בבית – גם מים וסבון יכולים להיות פתרון לא רע בתור התחלה. הדרך הטובה והנכונה ביותר היא לנסות לשאוב את הנוזל החוצה דרך השכבה העליונה של הריפוד.

אמנם לא בכל בית ולא לכל משפחה יש שואב שמיועד לנוזלים – אך חשוב לדעת ולהבין שלפעולת השאיבה יש תפקיד מכריע בהעלמת הכתם ובווידוא שלא יישאר שום סימן לתקרית השתן ברכב.

בשוק ישנם חומרי ניקוי שמיועדים לשימוש על גבי הריפודים אך כדאי לזכור שאלה מוצרים ביתיים בלבד שהיעילות שלהם לא תהיה גבוהה.

ניקוי מקצועי של מושבים וריפודים

על מנת לוודא מעל לכל ספק שלא יישאר על גבי הריפוד שום סימן או זכר לשתן שנספג – חשוב לפנות לקבלת שירות ניקוי מקצועי ברמה גבוהה מחברה שזה תחום העיסוק שלה.

חשוב להזמין את השירות כמה שיותר מהר ולפני שהכתם יהפוך לכזה שקשה או אפילו בלתי אפשרי להסיר. עובדי החברה יגיעו, יבינו באיזה כתם מדובר, מה בדיוק קרה וחשוב לשתף אותם בפרק הזמן שעבר מאז שהכתם נוצר ועד הגיעם אל המקום כדי לנקות היטב את המושבים.

מומלץ מאד, על הדרך, לבצע ניקוי יסודי בכל המושבים והריפודים שברכב וזאת מכמה סיבות – האחת – הזדמנות לנצל את השירות המקצועי והיעיל של חברה מקצועית, השנייה – יצירת אחידות במראה של כל הריפודים ברכב ושדרוג השהייה בתוכו.

עובדי חברה מקצועית לשירותי ניקוי ריפודים לרכב יהיו מצוידים בכל כלי העבודה והחומרים המתאימים ביותר לביצוע כל משימה.

יהיה להם היתרון הגדול של שימוש בחומרי ניקוי חזקים, תעשייתיים ויסודיים שאנשים בדרך כלל לא יחזיקו בבית ולכן אפשר יהיה לראות תוצאות הרבה יותר טובות.

בנוסף, הם יוכלו להספיג את הריפוד בחומר הניקוי ולעשות שימוש בשואב העוצמתי שברשותם על מנת לשאוב החוצה בחזרה את המים ששטפו את המושב ואת חומר הניקוי וכך המושב יהיה יבש בסיום הניקוי.

הדבר הכי חשוב לזכור – לפעול במהירות!

יש חשיבות לפעולה המהירה ברגע ששמים לב שנוצר כתם משמן על גבי הריפוד של הרכב. אם נמצאים ברכב כאשר הכתם נוצר – חשוב לפעול מיד – לנסות לספוג את השמן על ידי מטלית יבשה או סמרטוט, זאת על מנת לנסות למנוע מהשמן להיספג פנימה אל תוך השכבות העמוקות יותר של הריפוד והמושב. אחרי שמסלקים את עודפי השמן – צריך לשים לב האם נשארו סימני על פני השטח.

במידה וכן – הדבר הכי נכון וחכם לעשות הוא לא לנסות לנקות עם מים וסבון את המושב, שכן אז עלולים להישאר סימנים בנוסף לכתם השמן, ולכן מה שצריך לעשות זה לפנות אל חברת ניקוי מקצועית שתגיע כמה שיותר מהר.

יש ערך מוסף עצום בפנייה אל חברה שכזאת ואפשר לקבל מענה מעולה לחידוש הריפוד של הרכב. זו תהיה הזדמנות לנקות את כל הריפודים וכך להפוך את הרכב להרבה יותר נקי ויפה.

מה היתרון של קבלת שירות ניקוי מקצועי?

עובדי חברת ניקוי שיגיעו מהר ככל האפשר למקום שבו נמצא הרכב יוכלו לסייע ולתת פתרון יסודי על ידי שימוש בכלי עבודה, חומרי ניקוי ומכונת שאיבה שבדרך כלל לא יימצאו בידיהם של לקוחות פרטיים.

ברוב המקרים לאף אחד אין מכונת שאיבה של נוזלים וחומרים שונים שתהיה מספיק חזקה להוציא את כל טיפול המים מהשכבות העמוקות ביותר וכמובן תדאג שפני השטח של הריפוד והמושב יהיו לגמרי יבשים.

בדומה לניקוי ספה בצורה יסודית במיוחד – יש חשיבות עצומה לפעילות מהירה ולהזמנה ללא דיחוי של צוות העובדים המקצועיים שיגיעו וייתנו את המענה הדרוש.

הם ייבחנו היטב את הכתם המדובר, יבינו מה קרה וכמה זמן חלף מאז שהכתם נוצר ועד ההגעה שלהם למקום וכך יחליטו איך יהיה הכי נכון ומתאים לטפל בו כך שיושגו התוצאות הטובות ביותר.

לא ממתינים – דואגים לרכב ומזמינים שירות מקצועי!

לא צריך להשלים עם כתמי שמן שקרו ובוודאי שלא צריך להתפשר על המראה המושלם של הרכב. כאשר מזמינים שירות מקצועי של ניקוי אפשר להיות בטוחים שייעשו כל המאמצים להיפטר מהכתם ולהסיר אותו כך שלא יישאר שום סימן לכך שהוא בכלל היה על גבי הריפוד מלכתחילה.

אנשים אוהבים מאד לדאוג לרכבים שלהם ואין ספק שבזכות תושייה והזמנה מהירה של אנשי המקצוע הנכונים – הרכב יישאר במראה המושלם שלו ובטווח הארוך אי אפשר יהיה לדעת שאי פעם היה שם כתם משמן שהיה חשד שלא ייעלם ויעכיר את המראה של פנים הרכב.

מה שחשוב באמת הוא הפנייה המהירה לשירותים מקצועיים, שכן ככל שיחלוף כמה שפחות זמן – כך אפשר יהיה להסיר ביעילות רבה יותר את הכתם בהצלחה.

אודות הכותב
ינון יזדי
ינון יזדי

ינון יזדי הוא מומחה לניקוי ספות עם ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום. הוא ידוע בזכות עבודתו המקצועית והיסודית, תוך שימוש בחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה. ינון שם דגש על שירות לקוחות אדיב ומקצועי, ומבטיח שכל לקוח יקבל את הטיפול הטוב ביותר עבור הספות שלו.

מעדיפים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים:



    Phone לייעוץ ראשוני
    תחזרו אליי
    וואטסאפ