ניקוי ספות ביבנה
שתף
ניקוי ספות בבית הלקוח

ניקוי ספות ביבנה

ינון יזדי
ינון יזדי

כך זה היה נראה לפני :

כך זה נראה אחרי :

הספה שלכם היא חלק מרכזי בבית, כשאתם נכנסים הביתה מה שבולט ביותר זה הסלון שלכם עם הספה היפה. אבל זה לא מספיק שהספה תהיה רק יפה, היא צריכה להיות נקיה, על מנת שיהיה לנו כיף לשבת עליה, להתרווח, כשבאים אורחים שיהיה נעים לארח אותם על הספה שלנו  ולכן חשוב מאוד הניקיון של הספה וגם כמובן שיהיה לה ריח נעים.

לא משנה עד כמה ננסה לשמור על הניקיון של הספה, הרי שמדובר ברהיט שמטבע הדברים יצבור לכלוך וזוהמה.

מרביתנו שמים את הרגליים על הספה, וגם אם אנחנו מקפידים שלא, הרי שהמכנסיים שלנו צוברים גם הם לא מעט לכלוך אשר עושה את דרכו אל הריפוד. הוסיפו לזה את הימצאותם של בעלי חיים, או אולי ילדים שלא תמיד מקפידים על הניקיון, אבק שצף באוויר, הרגלי אכילה מפעם לפעם על הספה – והרי לכם מתכון לרהיט שמבלי שאנו שמים לב, הוא פשוט צובר לכלוך.

אז אם נוצרו כתמים על הספה ואינכם מצליחים לנקות אותה לבדכם, הזמינו עוד היום ניקוי ספות ביבנה, יש היום הרבה חברות ביבנה שיכולות להגיע אליכן הביתה, ובעזרת חומרים מיוחדים ומכשירים מיוחדים יכולים להוריד לכם את כל הכתמים שנוצרו, ולהביא את הספה שלכם למצב חדש.

מתי כדאי לכם להזמין ניקוי ספות ביבנה

כאשר אתם רואים כי הספה שלכם התמלאה בכתמים, או הריח שנודף ממנה לא נעים, או שהספה נראית ישנה, הצבע דהה, ואתם מעוניינים לחדש אותה, כדאי לכם לקרוא לחברה לניקוי ספות ביבנה, שתעשה לכם את העבודה במקצועיות ויעילות, הצוות שיגיע אליכם יהיה מקצועי ביותר, בעל ניסיון רב בניקוי ספות ויהפוך את הספה הישנה שלכם לחדשה. אם נוצר לכם כתם על הספה וניסיתם להורידו עם חומרים בבית, והכתם לא יורד, אל תהססו להזמין במקום חברת ניקיון ביבנה שתבוא ותעשה לכם את העבודה. 

כיצד מתבצע ניקוי הספות ביבנה

דבר ראשון שחברת הניקיון ביבנה בודקת היא את סוג הספה, איזה בד יש לספה, אחרי שהיא בדקה לעומק במה מדובר, היא תתאים את חומרי הניקוי לסוגי הבד. זאת הגישה הנכונה והטובה לפני שמתחילים עם הניקוי עצמו להבין עם איזה ספה אנו מתמודדים ממה היא עשויה ומה סוג הבד שלה.

בדרך כלל מתחילים עם שאיבה עוצמתית של הריפוד, ולאחר מכן משפשפים בחוזקה עם חומרי ניקוי.

אבל קודם כל כדאי להבדיל בין סוגי הבדים. יש כמובן את הספות עם בדי העור ויש את ספות הבד, שביניהן יש כמה סוגים. בדרך כלל ספות הבד נוטות להתלכלך יותר והכתמים עליהם הרבה יותר עקשניים וקשים יותר לניקיון. לעומת ספות מעור קל יותר לנקות, אבל אם אנו נשתמש בחומרי ניקוי לספות בד על ספות העור, אנו עלולים לפגוע בעור ולגרום לנזקים בלתי הפיכים.

יש גם את ספות הזמש, שגם אם נשתמש בהם עם חומרי ניקוי לספות עור אנו יכולים להזיק להם והם עלולים לפגוע בגמישות הזמש. אנו צריכים להשתמש בספות זמש רק עם חומרים המתאימים להם. ולכן על החברה להיות מאוד מקצועית ולהכיר טוב טוב את כל סוגי הבד, על מנת לא לעשות נזקים לספות. 

בניקוי ספות החלק החשוב ביותר בתהליך הוא שאיבת הספה. השואב שלנו הוא עוצמתי וחזק והוא יעשה את העבודה כמו שצריך ויצליח לשאוב ולנקות את הספה כמו שצריך. השואב כולל הזרקה של חומרי ניקוי אל תוך הריפוד של הספה ויונק במהרה את המים יחד עם הלכלוך הרב שהצטבר.

אתם תוכלו לראות אחרי השאיבה את מיכל הקיבלת מתמלא במים עכורים מאוד, זה כמובן כל הלכלוך שיצא מהספה. 

ניקוי ספות ביבנה עם צוות אחראי ומקצועי

הצוותים שלנו ביבנה הם צוותים מקצועיים היודעים לאבחן בין כל סוגי הבדים, ולהתאים להם את החומרים שמיועדים לכל בד ובד, החומרים שאנו משתמשים הם הטובים ביותר בשוק, ואנו מתעדכנים כל פעם אם יוצא חומר חדש או שיטה חדשה של ניקוי. כך שאתם יכולים להיות רגועים ושקטים שהניקוי שנעשה לכם יוביל את הספה שלכם למצב חדש, נקי שכיף יהיה לשבת עליו לאורך זמן.

ניקוי ספות ביבנה עם חומרי ניקוי ירוקים

אנו משתדלים להשתמש הרבה בחומרים ירוקים על מנת להגן על איכות הסביבה, וכן להגן על הלקוחות שלנו. חומרי ניקוי רגילים כוללים בתוכם חומרים כימקלים שיכולים לגרור תגובות אלרגיות ורגישיות אצל אנשים מסויימים, כמו גירוד בעיניים, פריחה בעור, שיעול, קשיי נשימה ועוד.. ולכן בעזרת החומרים הירוקים אנו מונעים את כל התופעות הנ"ל ומבטיחים שהסביבה וגם הלקוחות שלנו לא ייפגעו.

לסיכום

אם אתם רוצים לשמור על הספות שלכן יפות ונקיות, בעלות ריח טוב, ולהינות מהן לאורך זמן. כדאי לכם להזמין ניקוי ספות ביבנה. הצוות של חברת הנקיון ביבנה הוא צוות מקצועי, אמין, ומיומן, בעל אחריות רבה, משתמש בחומרים איכותים וטובים לסביבה. וכמובן מבטיח להוריד לכם את כל הכתמים והלכלוך, אפילו הקשים והעקשניים ביותר מהספות שלכם, ולהחזיר לכם אותם למצב חדש, כך שתהנו מהם לעוד שנים רבות. 

אז הזמינו עוד היום חברת ניקוי ספות ביבנה ולא תצטערו ~~ 

אודות הכותב
ינון יזדי
ינון יזדי

ינון יזדי הוא מומחה לניקוי ספות עם ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום. הוא ידוע בזכות עבודתו המקצועית והיסודית, תוך שימוש בחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה. ינון שם דגש על שירות לקוחות אדיב ומקצועי, ומבטיח שכל לקוח יקבל את הטיפול הטוב ביותר עבור הספות שלו.

מעדיפים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים:



    Phone לייעוץ ראשוני
    תחזרו אליי
    וואטסאפ