טיפים לניקוי הסלון בצורה מקצועית
שתף
ניקוי ספות

טיפים לניקוי הסלון בצורה מקצועית

ינון יזדי
ינון יזדי

סלון עור מקנה את המראה הקלאסי, היוקרתי והאלגנטי לכל מרחב. מי שבוחר מערכת ישיבה מסוג זה יכול לעצב את המרחב בכל סגנון עיצוב, החל מעיצוב מודרני עד כפרי, כמו גם תעשייתי או סגנון עיצוב אקלקטי עם אוסף של פריטים ייחודים המכתבים אחד עם השני. כן, ספות עור מהוות אלמנט אלגנטי ונעים שמקנה הרגשה טובה בכול מקום.

ובכל זאת, גם ספות כאלה העשויות מחומר שנחשב איכותי מאד וגם יקר – יכולות לצבור לכלוך, כתמים, שומן, זיעה, ריחות לא נעימים, וכמובן חיידקים שנמצאים בכל מקום. לכן רבים בוחרים לבצע ניקיון יסודי של מערכות הישיבה.

אבל למה לא כדאי לעשות את זה לבד?

זה נכון, כאשר הספה שלנו מוכתמת או מתלכלכת לנגד עיננו: הפעולה הראשונה שנרצה לבצע היא ניקוי סלון עור עם חומרים ייעודיים תוך הסרה של הכתם. היתרון בספות עור הוא היכולת לנקות מהר יחסית את הכתם ולעשות זאת בניגוב קל, בעוד שבמרבית הפעמים הכתם יעלם מהר ולא ייספג בריפוד.

לעומת זאת, ספות כאלה הנחשבות יקרות לא נוטים להחליף מהר. לכן לאחר תקופה ארוכה נגלה כי לכלוך וכתמים רבים כבר נמצאים על הספה למשך זמן רב, וכאן דרושה התערבות מקצועית.

[list-posts-basic]

איך מנקים סלון באופן מקצועי?

לפני הכל חשוב לדעת כי מערכות ישיבה מסוג זה דרושות טיפול מיוחד, החל מהאופן שבו מבצעים חידוש או הברקה של הריפוד ,עד לאופן שבו מסירים כתמים לכלוכים ושומן. לכן רבים פונים למקצוענים.

את מערכות הישיבה מנקים אחת לשנתיים כדי לשמור על מרקם נעים ומראה נהדר. בעת התהליך חשוב לבחור חברות מקצועיות שיגיעו לבית או למשרד, יאבחנו את הספות, יבדקו האם כדאי לבצע ניקיון יסודי או שמא מדובר במערכות ישיבה שיש להחליף, ולאחר האבחון ינקו את הספות מהמרחב שלכם אל המקום שבו מתבצע ניקוי. יש מקרים בהם הניקיון יעשה במקום ללא צורך בהובלה של הספות.

תהליך הניקוי:

בעת התהליך מבצעים המומחים חיטוי של הספות. תהליך זה נעשה באמצעות הזרקת חומרי חיטוי אל עומק הריפוד תוך מיגור חיידקים מתוך הריפוד ומתוך העור. בה בעת יבצעו המומחים נטרול ריחות רעים מהספה באמצעות חומרים ייחודיים.

בשל העובדה שאנו יושבים על הספות כמעט בכל יום ובכל עונות השנה – מצטברים לעיתים כתמי זיעה וכמובן חיידקים רבים בתוך הספה ועל גבי הריפוד. המומחים מבצעים קטילת חיידקים תוך ניקוי עמוק של זיעה שומנים וכתמים.

לעיתים יש צורך גם בתיקונים קלים כמו תיקון תפרים שנפרמו או תיקון קרעים בספה. במקרים כאלה מבצעים המקצוענים תיקונים קלים.

כשאתם בוחרים חברת ניקיון שימו לב כי היא מבצעת את כל האמור ונותנת לכם אחריות של הסרת כתמים ולכלוך במאת האחוזים.

אודות הכותב
ינון יזדי
ינון יזדי

ינון יזדי הוא מומחה לניקוי ספות עם ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום. הוא ידוע בזכות עבודתו המקצועית והיסודית, תוך שימוש בחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה. ינון שם דגש על שירות לקוחות אדיב ומקצועי, ומבטיח שכל לקוח יקבל את הטיפול הטוב ביותר עבור הספות שלו.

מעדיפים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים:



    Phone לייעוץ ראשוני
    תחזרו אליי
    וואטסאפ