ניקוי ספה בקיטור
שתף
חיטוי יסודי ומקצועי מפני נגיפים שונים - ביניהם קורונה

ניקוי ספה בקיטור

ינון יזדי
ינון יזדי

מכונת קיטור מאפשרת דרך יעילה קלה ומוצלחת לנקות לכלוכים ולחטא משטחים. מכונה כזאת עובדת על לחץ אוויר ואדים של מים חמים המאפשרים חיטוי כל פריט וחפץ, כמו גם הסרת חיידקים, הסרת כתמים, ניקוי לכלוכים, הסרת אבק וכל מה הדרוש על מנת שמערכות הישיבה בסלון או כל רהיט אחר יהיה נקי.

קיטור (אדי מים) מסייעים בצורה הטובה ביותר להסרת חיידקים ובקטריות מהספות

כיום רבים בוחרים לבצע ניקוי ספות בקיטור על מנת להיפטר מכתמים קשים כמו גם כדי לחטא מערכות ישיבה ושאר חפצים. אבל מדוע דווקא קיטור? התשובות בהמשך.

מי שמאס בלכלוכים שנמצאים על מערכות הישיבה אשר בביתו או במקום אחר שהוא מנהל ושוהה בו – בוודאי ישמח לשמוע שניתן לחדש כורסאות, ספות ומערכות ישיבה באמצעות ניקוי בקיטור.

ניקוי ספה בקיטור יאפשר הסרת כתמים באופן מושלם תוך הסרה של אלרגנים, חיטוי הריפוד והספה מחיידקים, סילוק כתמי עובש, חיטוי וניקוי כתמים עקשניים, שומנים, זיעה, וכולי.

האופן שבו פועלת מכונת קיטור מאפשר לחץ מים גבוה שנועד להוציא אדי חיטוי שמאפשרים ניקיון של כל לכלוך וכתם. לכן רבים בוחרים חברות מקצועיות שיספקו את השירות.

האם ניקוי בקיטור מתאים לכל סלון?

כפי שרבים יודעים יש לא מעט סוגים של ספות וכורסאות בעוד אפשר לבצע שילובים בעיצוב סלון בין ספות בד לקטיפה, בין ספות כותנה לספות משי, עור, פשתן אוו דמויות עור.

ניקיון מערכות ישיבה וסלונים באמצעות מכשיר קיטור מתאים כמעט לכל סוגי הריפוד, אך יש להיעזר במומחים כדי להבין מהי שיטת הניקיון שתתאים לריפוד הקיים ומהם סוגי החומרים המתאימים עבור הרהיטים שלכם.

[list-posts-basic]

חשוב לדעת!

לעיתים טיפים ועצות לא נכונות עלולות להגדיל ולהרחיב כתמים במערכות ישיבה. כדי לצמצם את התקלות יש להתאים את חומר הניקוי לחומר שממנו עשויה הספה ולבצע הסרת כתמים במקום נסתר בספה. ההמלצה היא לפנות תמיד למומחים כדי להבין כיצד אפשר לחדש ולנקות ספות באופן מוחלט כך שהן יחזרו למצב חדיש ונקי.

בחירת חברת ניקיון מומלצת – תשמור על הריהוט שלכם נקי ומחודש

מי שלא רוצה לרכוש סלון חדש – הן מטעמים כלכליים והן מפני שהוא מאד אוהב את מה שקיים אצלו כעת במרחב – כדאי שיבחר חברת ניקיון מקצועיות שתאבחן את הדרך שבה אפשר לנקות ולחדש את הסלון.

המומחים יאבחנו את הכתמים ואת הבד וימליצו על הדרך הטובה ביותר באמצעותה אפשר לנקות את הריפוד ואת שאר האלמנטים שבבית או בסלון.

באמצעות אבחון, התאמת שיטת הניקיון ובחירה בניקיון מקצועי ובחברה מומלצת – אפשר לבצע ניקוי קיטור לכל רהיט וליהנות מסלון במראה חדש שמריח טוב ונראה נקי ללא רבב.

אודות הכותב
ינון יזדי
ינון יזדי

ינון יזדי הוא מומחה לניקוי ספות עם ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום. הוא ידוע בזכות עבודתו המקצועית והיסודית, תוך שימוש בחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה. ינון שם דגש על שירות לקוחות אדיב ומקצועי, ומבטיח שכל לקוח יקבל את הטיפול הטוב ביותר עבור הספות שלו.

מעדיפים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים:



    Phone לייעוץ ראשוני
    תחזרו אליי
    וואטסאפ